REGNSKABSASSISTENT

Regnskabs- og administrationsassistent søges til levende spillested i Roskilde

Ønsker du at arbejde med musik, kultur og frivillighed og komme helt tæt på ledelse og drift af et levende spillested? Og er du en haj til bogføring, økonomi og administration? Og kunne du tænke dig at hjælpe med at udtænke og udvikle nye praksisser for administration, HR og afrapportering for et spillested i udvikling? Så er stillingen her måske noget for dig.

På Gimle søger vi en regnskabs- og administrationsassistent med tiltrædelse snarest muligt. En ny kollega, der kan varetage opgaver inden for driftsbogholderi og afrapportering, men også bistå med opgaver inden for HR og administration. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores regnskabschef og vores spillestedsleder og få mulighed for at bidrage til udvikling og implementering af nye administrative praksisser.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men vi er også åbne for ansøgere, der ønsker at arbejde færre timer.

Om Gimle
Gimle er Roskildes regionale spillested og ungdomskulturhus. Vi tilbyder en bred vifte af kulturelle arrangementer – fra store open air-koncerter i Byparken om sommeren, over metalfestivaler, folkemusik og jazz til ugentlige børnekoncerter. I alt laver vi op mod 400 arrangementer og events om året. Vi drives af en stab på 16 fastansatte, en række timeansatte og over 100 frivillige ildsjæle.

Vi er et levende hus med mange mennesker igennem dørene, så du skal kunne trives, arbejde og holde fokus, selvom der sker meget omkring dig. Til gengæld kan vi tilbyde en varieret hverdag i et hus i udvikling, omgivet af passionerede ildsjæle og krøllede hjerner.

Arbejdsopgaver
Dine opgaver vil bl.a. bestå i:

  • Daglig bogføring (kreditor, debitor, finans, kasse mv.)
  • Scanning af bilag til e-conomic
  • Optælling af kontantkasser
  • Fakturering
  • Månedlige afstemninger
  • Deltagelse i lønbogholderi
  • Honorarindberetning i E-indkomst
  • Ad hoc-opgaver inden for økonomi og administration
  • Deltagelse i udvikling af administrative praksisser
  • Deltagelse i afstemningsarbejde til revisor i forbindelse med årsregnskab
  • Div. forefaldende administrationsopgaver.

Om dig
Vi forventer, at du:

  • har erfaring med driftsbogholderi og har fuldstændig styr på debet og kredit
  • kan li’ at arbejde selvstændigt, er god til at holde fokus og sætter en dyd i grundighed
  • har kendskab til e-conomic eller tilsvarende økonomisystemer
  • er flydende i excel og elsker pivot-tabeller lige så meget som os.

Praktisk
Vi ønsker en ny kollega med tiltrædelse snarest muligt. Gerne i januar eller februar 2023. Vi læser løbende ansøgninger og indkalder til samtaler efter behov.

Løn efter kvalifikationer og branchevilkår.

Der er mulighed for fleksible arbejdstider og hjemmearbejde efter nærmere aftale.

Stillingen er nu besat.

Kommende arrangementer